Сайт картасы
қаз

ТАРИХИ –ТҰРМЫСТЫҚ БИ БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК СЕМИНАР

12.11.2018

      2018 жылдың 29-31 қазан аралығында Т.Қ. Жүргенов ат. ҚҰӨА-сы    «Хореография» факультетінің студенттері, магистранттары мен оқытушылары үшін  «Қазіргі хореографиялық білім беру контекстінде тарихи –тұрмыстық  биді оқыту әдістемесі» атты оқу-әдістемелік семинары өтті.

      Семинарды  биші, педагог-репититор, хореограф, «Entree» тарихи би шеберханасының қатысушысы, «Орыс манорындағы бал», француз тілінен аудармашысы, «Entree» хореографиялық студиясының жетекшісі Николаева Анна Игоревна (Ресей,Мәскеу қ.),  «Entree» тарихи би шеберханасының  көркемдік жетекшісі, «Орыс манорындағы бал» тарихи қоғамының жетекші оқытушысы, би шебері, хореограф, режиссер-қоюшы, XVIII - XIX ғасырлардағы тарихи билер биінің оқытушысы, бал мәдениетінің зерттеушісі Сергей Станиславович Сосницкий  (Ресей,Мәскеу қ.).

      Семинар барысында факультеттің оқытушылары, магистранттары мен студенттері заманауи қайта құру және тарихи бидің кезеңдік сипаттамалары, XVII - XVIII ғасырлардағы бидің стилі мен тәртібін өзгертудің жалпы ережелерімен, XVII - XVIII ғасырдың соңындағы түпнұсқа билерімен танысты: XVIII ғасырда «Les Tricotets» XVIII ғасырдың басында француздық «Le Pistolet», «La bonne Amitie» және «Les Galeries d» француз шабандоздары, «La Bourgogne» (1709) «Амур» (Франция, 1706).

      Семинардың екінші күні XIX  ғасырдың кезеңдерінде сипатталған танымал билер: «Waltz Willson» Ампир дәуірінің вальсі (1816), «Экосез Петровского» (1825), вальс «Максин»  (1839),  француз кадрилі оқу Страти (1822.). XIX ғасырдың екінші жартысында танымал поляк, шоттыш, полка-мазурка және редова, «Котильон А. Целлариуса» (1848 г.), Кулонда (1873) «Париждік вариациялар» атты би алаңы айналасындағы айналмалы билердің үлгісі бойынша,  Мазурка және оның басынан бастап XIX ғасырдың аяғына дейін өзгеруі (Л. Петровский, 1825, А Целлариус, 1848, Н. Гавликовский, 1899).

      Үшінші және соңғы күні семинар жетекшілері XX ғасырдың басынан бастап, әдеби және көркем әдебиеттерден Анна Николаева мен Сергей Сосницкийдің әдеби және иллюстрацияланған көздері бойынша қалпына келтірілген және мастер-класс аяқталғаннан кейін Академияның оқу театрының сахнасында XX ғасырдың басындағы билердің костюмді көрсетілімін көрсетті, олардың арасында аңызға айналған балерина Анна Павлованың "Павлована" (1915 ж.), сондай-ақ "Миньон" (Оскар Морлей, 1896 ж.), "Помпадур" (Николай Яковлев, 1899 ж.) биі болды.

Кері қайту ҚАЗҰӨА-дан жаңалықтар
+